Reklame for arrangementet "Hjulestue". Billedet forestiller to unge mennesker der reparerer en cykel.
Kom til "Hjulestue" den 5. eller 8. august

Hjulestue med litterært cykelsjov

Kom og vær med til en sjov anderledes dag, når En Hemmelig Klub triller forbi Skanderborg Bibliotek med workshoppen ”Hjulestue” og i samarbejde med biblioteket sætter aktiviteter på finurlige frihjul.

Du kan deltage i en kreativ workshop og f.eks. pimpe din cykel med flammer, fartstriber, blomsterkometer eller andre såkaldte ’spoke cards’, som er motiver, der sættes ind mellem egerne på din cykel.

Bagefter kan du og din seje cykel give andre boghjul, når i ruller igennem dagens etaper. Her kan du cykle en sætning, køre bogslalom eller gribe chancen for at stille op i det helt unikke litterære cykelløb blandt reolerne på biblioteket (ja, du læste rigtigt!!).

Og skal din cykel stå helt skarpt til deltagelse i den attraktive fotokonkurrence #dintohjuler har vi selvfølgelig også en pusleplads, hvor du kan vaske og pudse din cykel.

Når dagens etaper er gennemført, venter der en lille overraskelse til alle deltagere.

Ingen tilmelding, - du dropper bare ind ml. kl. 11 og 14, og finder os på Kulturtorvet foran Skanderborg Bibliotek

For de 6-12 årige

Husk din cykel og cykelhjelm

Tilsvarende workshop afholdes også onsdag d. 5. aug.