50 kr.

Cubansk folklore og vestlig romantik.

Kom på biblioteket til en forrygende aften med musik og fortællinger.

Thomas Fryland(trompet) og Theo Hjorth(klaver) spiller original kompositionsmusik med afsæt i cubansk folklore og vestlig romantik, i et improviserende duo format, og i tæt dialog med publikum.
I koncerten formidles viden om musikalsk indhold og metode, samt historiefortælling som naturligt understøtter musikken og bidrager til større indsigt i musikalsk skaben og udøvelse.

De har i december 2022 udgivet deres første plade “Motion in Time"

Thomas Fryland er en af Europas mest anerkendte trompetister med særlig vægt på de improvisatoriske genrer. Udover at have optrådt med en lang række internationale stjerner gennem alle tider, har han haft ansættelser i blandt andet DR Big Band og på samtlige konservatorier i DK.
Theo Hjorth er uddannet på DJM i Aarhus og studerer pt. på solistlinjen.
Han er kendt i Danmark for hans virke som klassisk cubansk pianist og underviser.