Elsker du en god historie?

Skanderborg Kommunes Biblioteker har virkelig brug for hjælp fra dig, som er cirka 12 år, og som ikke synes, at det er mega fedt at læse papirbøger. Derimod har du en historiefortæller gemt i maven!

Vi skal skabe historier, som de voksne ikke kan finde på selv, sammen med børnebogsforfatter og illustrator Anya Winqvist.

Fortællingerne bliver til gennem leg, aktiviteter og øvelser – alt sammen noget, som kræver en god fantasi og forestillingsevne. Der skal skabes universer, hvor alt kan ske. Forskellige karakterer skal opdigtes og udfoldes. Spændende handlingsforløb og mærkelige slutninger skal udforskes.

Vil du være med? Så læs her hvordan:

• Send en mail til louise.marie.schmid@skanderborg.dk eller ring: 87942956
  • Sted: Skanderborg Bibliotek
  • Dato: Den 16. 18. og 23 november 2021
  • Tidspunkt: 15.30-17.30
  • Pris: Gratis med tilmelding

Tilbuddet er en del af projekt ”Små stemmer – store fortællinger”, der er støttet af Slots- og Kulturstyrelsen og afvikles i samarbejde med Film X. Det er Skanderborg Bibliotekerne, Silkeborg Bibliotekerne og Aarhus Bibliotekerne, der er med i projektet.

Kontakt:

Børnebibliotekar Berit Braüner Bagger, Ry Bibliotek. 87942880. berit.brauner.bagger@skanderborg.dk

Børnebibliotekar Louise Marie Schmid, Skanderborg Bibliotek. 87942956.

Louise.marie.schmid@skanderborg.dk