Lokalitet
Læsesalen

"First I take Berlin - then I take Manhattan"

Ry kunstneren Mari Dahl fylder den 1. oktober 60 år. I den anledning laver hun 2 kunstudstillinger på Ry Bibliotek.

Pop-up udstillingen "First I take Berlin - then I take Manhattan" vises i Læsesalen kl. 12-16. Den består bl.a. af de værker, Mari Dahl har lavet ud fra et 5 ugers kunstophold i Berlin i efteråret 2017, og de værker, som er blevet til efter en rejse i New York sidste efterår.

Udstillingen indeholder oliemalerier stentryk og tegninger og det meste er til salg - "to take away"

Der er samtidig fernisering på udstillingen "Mari Dahl på tværs af fem årtier", der vises i bibliotekets Foredragssal.

Grundet corona-situatioenen vil selve ferniseringen med servering foregå udendørs, og der vil være et begrænset antal gæster inde i Læsesalen af gangen.

Kunstneren Mari Dahl vil være til stede og alle er velkomne.